2014 m. kovo 22 d.

Mano sąmoningas dešimtmetis ir Mėnesio Atradimas #1.

Vakar buvo penktadienis. Kovo 21 diena. O tai reiškia, kad iki mano sąmoningai nugyvento dešimtmečio liko vos vienas mėnuo minus viena diena.

[Čia turėčiau paaiškinti, kam neaišku - pirmas mano gyvenimo dešimtmetis buvo tiesiog, antrą praleidau kaip ir visi - kovodama su nežinia iš kur atsiradusiais principais ir ieškodama savyje ko išties nepamečiau. Tai kaip ir apibūdina mano buvimą šioj žemėj iki man sukako 20 - o va tada gyvenimas ir prasidėjo!]

Jau diskutavom su vienu artimu žmogum, kokie mes visi įdomūs - va imam ir prisirišam prie kažkokio vieneto ir nulio, pavadinam tai jubiliejum ir prisegam su knopke prie gyvenimo lentos, lyg kokį svarbų įvykį ar žymę, "nuo kurios jau niekad nebebus taip, kaip buvo anksčiau", ir pradedam sau uždavinėt klausimus, o ką gi nuveikiau iki tos žymos, ir ką veiksiu po to, kai tas vienetas ir nulis stuktels, o aš gyvensiu kaip gyvenęs?

Ne išimtis aš. Prie lentos to 30-mečio neprisegiau, bet tą paskutinį mėnesį vistiek norisi ypatingesnį pasidaryt, [lyg po gimtadienio nebegalėčiau to daryt], tai prie penktadienio alaus nusprendžiau, kad kasdien dabar nuveiksiu kažką naujo. Ir dokumentuosiu čia, nes arba reikia šitą dienraštį (gal labiau metraštį, pažiūrėjus, kaip dažnai rašau) naikint, arba į jį kažką rašyt.

Tai kaip ir pasirinkau.


BEJE - pirmas dalykas iš mėnesio programos, arba Mėnesio atradimas #1 - paskelbti Mėnesio Atradimų mėnesį! Taip ir užfiksuojam.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą